ready, set go asså

nu är jag klar inför kvällens bravader. höll på att bryta ihop på mitt hår. seriöst. klippte mig igår och det är jätte kort och helt cp, böjer sig och grejer. men iaf, min gamla sletna hårförlägning passar inte ihop med mitt nyklippta hår x) ser inte klokt ut. och jag hittade verkligen ingen frisyr som ja ville göra med bara mitt egna hår. de vart jätte lustigt. men de blev iaf hårförlägning fast i en toffs. så är ganska nöjd! har beställt ny hårförlägning nu, så längtar som en tok tills den kommer nästa vecka!!!!!!!!!

såhär cute är josefinen ikväll. hoppas ni får er en riktgit härlig kväll :) <3



Kommentarer
Postat av: hilal

vackra ögon du har :)

2010-03-28 @ 22:22:48
URL: http://hilals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0