sitter i skolan

just nu har jag samhäll så sitter i en datasal med resten av klassen...jessica saknas dock men ja tror hon kommer dyka upp när som (y) . vi ska jobba med landstinget och svara på massa frågor, jävligt kul! har inte gjort ngt än, borde det för jag ligger verkligen efter i detta. och på tisdag har vi prov. men ja ska ta tag i det i helgen, lovar!!
igår hade ja ingen ork att blogga eller ens kolla på daotrn när ja kom hem från mormor och morfar. mådde verkligen bajskorv. halsen gjorde hur ont som helst, huvudet dunka och ja var sjukligt trött. inatt har jag hur som fått sova lite bättre än tidigare även om ja varit vaken några ggr. sen vakna ja vid 5 imorse och kunde inte somna om så ja gick ner och gjorde en kopp te sen tog en riktigt lång dusch. bestämde mig för att gå till skolan halva dagen för att fixa några grejer och här sitter jag....halsont men feberfri iaf. hoppas de blir bättre till ikväll. sara och joannas 18 års fest är ju. vill jättttteeeeee gärna gå. och imorgon äre ju rockkarusellen i åtvid plus fest....vill kunna va med på de också. fast ta det lite lugnare. vi får se. ska hem och vila mig om 1½ timme hur som.

sen hoppas hoppas hoppas hoppas att jag blir lite piggare. skriver mera när jag kommer hem sen kanske. hare fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0