Söööndag

Godmorgon allesammans, eller ja kanske ska säga godmiddag :)

Jag ligger i sängen och dunkar Tokio ofc, gick upp för en timme sen. Var helt underbart att få sova ut idag. Känns som jag inte riktigt gjort det på länge. Så det satt inte helt fel. Idag ska jag städa mitt rum och plugga engelska b eftersom vi har prov imorgon. Så de är tyå en miljon glosor som vi ska lära oss. Men jag har ändå inget bättre för mig under dagen. Ikväll tänkte ja nog åka ner till Marcus och sova hos honom :) Känns som det är det som händer idag. Jag ska operera mitt knä på onsdag ist för den 16:e med, har glömt säga det. Men min hjärna har varit/ är redan typ så fylld den kan bli av Tokio hotel så har inte riktigt hunnit tänka på det och säga det. Men jag fick iaf en operations tid en vecka tidigare. Skönt att få det gjort, slipper jag oroa mig över det. Är inte så nervös just nu, men det är väl för jag tänker på allt annat utom det just nu. Men nervositeten kommer nog på tisdag kväll, haha :)

Kan inte fatta att det redan gått 3 dagar sedan människorna stod framför mig. Ikväll spelar dom i Finland och jag ska tänka på dom hela kvällen! Nu ska ja höja volymen och börja städa . Hörs hörreni!


TOM I MITT HJÄRTA


Kommentarer
Postat av: alex

Mpste varit en väldigt rolig upplevelse att se dem live . Väldigt avis faktiskt!

2010-03-07 @ 16:27:42
URL: http://stockholmshetatse.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var helt amazing! går ej förklarar :D

2010-03-07 @ 17:30:23
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0