sööööndag

ligger i min säng och lyssnar på mackisen när han lirar lite på gitarren till låten who says med john mayer, fin stämnings music må jag säga. vi har iaf varit vakna sen tio tiden. kollat på tv och käkat frulle och sådära ni vet. jag är ju inte så överdrivet rörlig. dock måste jag säga att känns mycket bättre redan nu! jag har visserligen nästan inte haft ngn värk som många får, ni vet sån förjävlig värk. men nu har den lilla värk jag haft till och med börjat gå bort. så det är riktigt skönt. men jag kommer troligen vara hemma från skolan imorgon med, men på tisdag kommer jag iaf! sen får vi se om det kanske blir lite från och till i veckan. för de känns rätt hopplöst att dra dit typ på onsdag när vi har matlagning hela dagen. men vi får se, saknar ju att träffa brudsen och är allmänt trött på att bara ligga här hemma!!!

idag dåååå, ska va med marcusen ett tag till. sen ska ja nog försöka ta mig ut i solen och sätta mig och sola när han har åkt hem, sen jobba lite mera på whisky arbetet som jag började på igår! annars får jag se vad dagen har att ge :) missssssssss my frieeeends like hell och nu vill jag att snön ska försvinna så man kan få mera vår känslor.....åååååh så bra jag mår på våren/sommaren <3



den dagen saknar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0