Tack gumman

I ca. 3 år har du och jag väntat på detta och i torsdags fick vi uppleva den drömmen som vi suktat efter så himla länge. Det vi pratat om nästan non stop i ett års tid, det vi längtat efter mera än ngt annat. Både du och jag känner exakt likadant för allt som hänt. Du vet liksom vad jag menar när jag säger "tokio hotel är mitt liv" . Det vet vad dom innebär och du vet allt som jag vet om dom. Jag har skrivit om konserten och om köningen, om hur förväntansfulla vi varit och om hur mycket vi längtat. Jag har tackat tokio hotel för det dom gör och för att dom alltid får än på sånt jävla bra humör rent ut sagt, men jag har inte tackat dig Jessica!

Jag är så jävla glad att jag inte är själv om detta, utan att jag har dig med. Vi har så jävla kul tsm. 4/3-2010 är ett minne för livet och jag är så jävla glad att jag delar det minnet med dig. Det är inte sista gången du och jag ser dessa killar tsm, långt ifrån. Vårat och deras liv har precis börjat. Du vet vad jag snackar om och jag vet vad du snackar om. Vi har framtiden framför oss och den blir vad vi gör den till. Så nu kör vi Jessi! Tack ännu en gång.
JAG ÄLSKAR DIG


jävligt het bild sen vintern 07


Kommentarer
Postat av: Jessica

nu började jag tjuta (a)

TACK SJÄLV!

du är den enda som förstår.

jag älskar dig.

2010-03-09 @ 00:00:31
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: zita

Aaw :D

2010-03-09 @ 09:26:36
URL: http://zoul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0