TOKIO HOTEL I MITT HJÄRTA

Föralltid Föralltid Föralltid.

Jag tror aldrig jag kommer kunna skriva ner allt från igår, för det känns omöjligt. Kommer bli en hel roman och ingen kommer att orka läsa. Jag kommer inte heller att kunna skriva här hur underbart, hur stört jävla underbart allt var. För jag tror ingen förutom oss fans fattar den känslan när de 4 killar man sätt upp till i 3 år mest av allt på jorden kommer ut på scnenen. Man har väntat och väntat och där står dom, framför ögonen på MIG. Hur nära som helst vissa stunder. Det är så jävla obeskrivligt. En sak är säker, att köa var så jävla värt. Hade aldrig tvekat att göra det en gång till om jag skulle få uppleva detta igen. Trots att jag aldrig frusit så mycket i hela mitt liv som jag gjorde igår när jag väntade på att bli insläppt. Men så värt!!

Nu ska jag inte skriva längre, jag låter mina videos och bilder tala helt för sig själv.
Och jag vet att vi sjunger sjukt falskt, men vem fan bryr sig?
BILL TOM GUSTAV OCH GEORG STOD MITT FRAMFÖR MINA EGNA ÖGON OCH DOM VAR SÅ JÄVLA SNYGGA I VERKLIGHETEN. ÄR HELT SÅLD PÅ TOM KAULITZ!


I bilen på morgonen


kö'n klockan 07.00 , var nästan först i den!


Tagga med TH musik såklart i kylan


försöker hålla värmen, hopp i takt till TOKIO HOTEEL


kunde värma oss inne i globe-city, tack och lov för det!!


People strax innan vi flyttade kö'n , vilket blev ganska kaotiskt. Men vi kämpade och fick ha kvar våra platser


Kö'n flyttades till framför Globen runt lunch. Innan satt vi bakom Annexet.
Ni ser att vi var typ först i våran kö sektion


KALLT KALLT KALLT MEN VI VAR GLAAAAADA ÄNDÅ




Vi träffade självaste Kenza också och fotade lite! Sjukt vacker brud




Efter mycket om och men kom vi in! 1,5 timme senare än vad det stod på biljetten
Trodde jag skulle dööööööö av kyla


Glada att vara inne i Globen vill jag lova, men där brast det. Jag insåg hur nära scen vi var och hur nära TOKIO jag skulle stå!! Alla käsnlor på en gång bara


FANS


PLÖTSLIGT HÄNDER DET, DÄR STÅR DOM ÄNGLARNA






så jääääävla het











Bill hälsar oss välkomna! Jag är helt BORTA, skriker som en idiot


När TOM står framför oss!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi flytta till den plats från att ha stått typ i mitten.
Kan inte påstå att denna var sämre...


ÅH HAN SER SÅ KÅT UT , SÅ SNYGG






BASTISTEN GEORG!!










In your shadow, helt underbar var den. Jag låter helt tondöv, orka bry sig


MONSOOOOON UNDERBART, där borta stod vi innan vi flytta oss


Slut på det roliga, vi ville inte gå därifrån :(

Helt underbar kväll. Går ej förklara.


Kommentarer
Postat av: viktoria

vad när ni stod! :D

2010-03-06 @ 10:00:43
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah underbart :D

2010-03-06 @ 11:25:19
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: Agnes

Vilka fina bilder du fick på killarna! :)



Saknar den dagen! :')

2010-03-06 @ 18:27:39
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Jessica

helt otroligt hjärndött.

vill ha 4 mars igen. NU & FÖRALLTID TOKIO HOTEL I MITT HJÄRTA

2010-03-06 @ 19:12:45
URL: http://jessicapaulson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ser mig i en av dina bilder hahaha. Tjejen bakom typ hatade mig fast jag inte gjort något? Hamnade framför henne ist för bakom när alla ställde sig upp och eh ja, inte mitt fel. Plus att man kan klä på sig liiite.... Sorry to say. MEN MEN konserten var så jävla grym! NOSTALGI

2011-10-27 @ 18:19:36
URL: http://soautomatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0