torsdaaaag

trodde jag skulle börja bli bättre nu eftersom ja inte hadå sååååå ont i halsen igår kväll. men nääääh, har lika ont som tidigare idag med och har sovit bajs dåligt inatt med. har bara velat sätta mig upp och gråta för ja har varit helt över trött men de har inte gått att sova. eftersom näsan är jätte snorig och det typ är täppt i svaljet eller va det heter kan ja inte riktigt andas med näsan. så ja måste ligga där med öppen mun och då blir man helt torr i käften och de är verkligen hemskt. gör ännu ondare att svälja. jag vill bara bli bra nu. händer ju massa kul i helgen, ja vill ju kunna va me på de utan att känna mig som ett jävla lik.

mamma och ja ska iaf till mormor och morfar idag. tvekade lite om vi skulle åka. men ja vill åka, måste få komma ut lite. håller fan på att bryta ihop. så snart ska ja fixa mig lite (puh, noo ork men ser ut som "hej kom och hjälp mig" så måste fräscha lite) sen ska ja iaf åka och klippa mig. FETT SKÖNT. kommer nog bli för jävla kort. men ska bli skönt att bli av med alla slitna hemska toppar.
skriver kanske ngt mera ikväll. simma lugnt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0