vååååååår

har suttit ute i solen och läst och bara solat i över en timme nu, sååå skönt det är ute. och nu förstår jag hur mycket jag har saknar solen. hoppas snön smälter jätte jätte fort nu så att de kan bli riktig feting vår snart och sedan efterlängtad sommar! men tiden går så jävla fort, så de kommer snart vara sommar. det är ju redan mitten av mars ffs....även 19 månader mellan macke och mig idag, haha :)

la mig precis i soffan, så kikar lite på mtv och sådär. väntar på att pappa ska bli klar med det han gör på datorn på övervåningen så ja kan jobba lite på mitt whisky arbete. imorgon ska jag iaf till skolan! ska bli kul att träffa jessica och alla andra. men innan skolan blire US för att träffa sjukgymnaten som ja även va hos innan operationen. sen vare snack om att ja skulle sova hos babe imorgon natt, men ja ska till distrisksköterska på onsdag morgon och lägga om det som sitter närmast såret. så vi får väl se hur vi ska få ihop det, men tror nog att det löser sig, brukar det gööööra! skriver kanske lite mera sen. för nu kom pappa ner och var klar så jag ska upp och jobba lite med skolan. har ju även prov på torsdag så kanske ska börja kolla på det? hm vore bra :)
CHIAO BELLA


läste ut boken nyss med! lika bra som jag trodde den skulle vara.
så läs den förfan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0