5 maj

fick helt plötsligt lite brottom, jag som hade all tid i världen nyss. men klockan tickade visst iväg när ja låg och kikade på facebook, haha illa. har varit och ridit med mina fina tjejor hemma hos sofia idag, så jäkla mysigt och härligt. solen tittade till och med fram under tiden vi red. hoppas att vi kan göra det snart igen för de är verkligen så himla mysigt med hästar!

nu ligger jag hemma i min säng och måste föna mitt ny duschade hår som står åt alla håll som ett troll, annars kommer jag skrämma hela bussen ner till åtvid. ska nämligen sticka till marcus snart! bussen går om en timme så måste dra iväg på min moppe ut till busshållsplatsen om 45-50 min. och ja har en hel del att göra. vi hörs imorgon! TJA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0