Fredaaaag

Fick 62 jävla poäng nu också när jag gjorde fasen, åååh vad jobbigt det är!! :o Ska göra en gång till senare ikväll men nu skiter jag i det för stunden. Blir så jävla sur. Hur mycket otur kan man ha? Typiskt mig.

Har varit en skön dag i skolan. Bara två lektioner. Skrev prov på naturen som jag tror gick bra. Sen dansade vi nere på torget, den där projekt dansen. Gick också bra! Sen hade vi en kort samhälls lektion. Fick sluta tidigare så hängde med Jessica en stund som vanligt. Nu har jag varit hemma ett par timmar. Har varit ute med Olle och fikat hos farmor och farfar. Hade planerat att sola, men det ser inte ut att bli något nu.....solen går ju ALLTID i moln på eftermiddagen? Jag fattar inte vad problemet är?

Nu ska ja banka in ytterligare några flera glosor. Sen får vi se vad som händer ikväll. Ska vara hemma och inte göra ngt speciellt. Umgås med familjen. Take caaarrreee!


today's

Kommentarer
Postat av: MLI

aa jag tror att det antingen är det eller mjölk! :) tack så mycket :D kram!

2010-05-28 @ 21:59:08
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: viki

Hej, du har verkligen en superfin blogg!! <3

Mår du bra idag? :)

Kram!<3

2010-05-28 @ 22:07:10
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0