Humanoid city tour live

En sak till som rör mig & min tokio hotel crazyness jag glömde säga i förra inlägget. (Som om jag bryr mig tänker ni!?) men ja det får ni lära er att göra om ni läser min blogg, hähä. Iaf, kände att det var värt ett eget inlägg. Upptäckte att det går rykten om att Humanoid City Tour live dvd:n ska släppas 23 juni!? Vi trodde den skulle släppas runt jul, för det gjorde den live dvd:n som de spelade in under zimmer turnén. Men nej, nu pratas det om juni. JUNI!! det är ju förfan nästa månad. Ska jag få uppleva Humanoid City Tour igen fast i mitt vardagsrum nästa månad? Jaaaaaaa enligt ryktet. MAJGAD!

Detta är stort, väldigt stort. Kanske inte lika stort som 4 mars var. Men tillräckligt stort för att man skulle vilja slita av sitt egna hår av lycka. Hoppas hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0