Ledig onsdag

Hallå alla glada!

Jag har suttit med min engelska läxa sen klockan kvart över 11 tills nu, klockan 14.40 typ.....snacka om att jag har tvingat mig själv att inte skita i det. Ibland funkar det att vara envis. Jag fixade det och nu är den inskickad och klar så nu slipper jag tänka på det något mera, förbaskat skönt!!

Solen skiner så jag funderar på att släpa med mig min stora feta rumpa utanför dörren istället för att sitta här som jag redan gjort i 3 timmar nu! Lockande är det iallafall :) Ikväll drar jag nog ner till Marcus, men det blir som sagt inte förrns senare. Ska ta vara på det som är kvar av denna dag nu!
LATER



Ta ut 100 ord i en bok, översätta, skriva sid nummer, skicka in på fronter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0