Måste sovaa!!

Hej alla glada!

Har inte hunnit med datorn idag men tänkte slänga in ett litet inlägg innan ja ska få besök av John Blund och ge mig in i mina drömmars värld (där jag förövrigt trivs förjävla bra oooofta) . Denna tisdag har varit vanlig, blev pizza på lunchen, gött som fan! Jag drog på första körlektionen vid halv tre. Det fick kanon bra så nu har jag bokat fem till. En varje vecka framöver. Efter skolan drog jag på teori. Var egentligen lektion 5 men jag hoppade in och va med på den och ska va med på lektion 6 nästa vecka med. Sen får jag göra lektion 1-2-3 & 4 i augusti efter deras sommar uppehåll. Känns bra!

Sen jag kom hem har jag gjort en hemlis till jessica som tog några timmar! Hon fyller ju år imorgon hjärtat!!! GRATTIS :D Men nu måste jag verkligen sova. För Hanna ringde från Villan förut så jag ska jobba frulle imorgon bitti på min sovmorgon. Svin kul äre ju, bara att ja måste upp vid fem som är lite jobbigt, men det fixar jag! :) Godnatt på er, vi hörs imorgon!

P.s - Vill ni höra en bra låt? lyssna på airplanes med b.o.b! BIIIIIG LOOOOOOOVE


Är dålig att ta bilder just nu så får bli en snigg bild från när vi var modeller för en dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0