Ny kategori

Jag vet att jag skulle sova!! Men jag har inte riktigt kommit så långt än¨!
Jag kom på något som jag har tänkt att jag ska göra länge nu. Har iaf fixat en Kategori som heter Outfits 2010. Har tänkt ja ska bli lite duktigare på att lägga upp vad jag har för outfits på mig. Tänker ofta att jag ska göra det, och ofta gör jag det men sen rinner det ut i sanden bara för jag är för slö och inte orkar leta upp kamera eller mobil sladden. Skärpning på den fronten blir det nu. Får hoppas att det funkar, eller vad säger ni?

Nu ska jag sova! Godnatt på er.



Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej

Fin blogg du har

Jag skule bli jätteglad om du skulle vilja gå in på min blogg och kommentera något eller så

Fin bild



kram Hannah

2010-05-14 @ 09:42:23
URL: http://hannisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0