Sms kul!!!

En helt vanlig sms konversation mellan mig och jessica! HAHA

Jag skickade ett sms om att hon vart tvungen att se Alien videon (som jag la upp i inlägget innan) snarast för att Bill var så otrolig sexig. Någon timme senare....

Jessica - JAG FICK KÄNSLAN AV ATT JAG VILL KASTA DATORN I VÄGGEN NU!!!!!! Gissa varför? :o
Josefin - För att du såg video helveten!? <3<3<3
Jessica - JA!!!!! Skulle vela spränga bort mitt huvud.
Josefin - Visst var han helt otrolig jävla cp snygg?
Jessica - Dom orden räcker inte! Jag förvred mitt ansikte nyss
Josefin - Jag klämde som att jag skulle skita ut mount everest när jag såg den snyggheten
Jessica - Det var en bra beskrivning på hur jag såg ut!
Josefin - Jaaaaaa! Jag sprängdes inifrån. Ändtarmen sprack så det bara spruta blo'
Jessica - Hahahahah xD Mina blygläppar hänger vid knäna nu bara för jag tog i så mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0