Söndag!

Kom hem efter att ha jobbat för ett tag sen. Har slängt i mig lite mat för jag va galet hungrig när jag kom hem. Just nu sitter jag i sängen och hoppas att solen kan titta fram snart!! Vill sola, men den har gått och gömt sig. KOM FRAM SOLEN!! Klockan halv 4 blire fotbolls derby i björs. Skulle se om jag kanske kunde försöka få med mig ngn vän som ville kolla med mig och snacka lite skit. Så kanske Jessica, men hennes bror fyller idag så vi får se. Annars får jag väl titta ensam! Men det funkar väl också, men lite roligare om ja har ngn med mig. Ikväll kommer kanske Macke, annars vet jag ingeeet mera för stunden.

Nuuuu ska jag göra ngt vettigt, frågan är bara vaaaaad? Tjjjaarå 


TOOOOOM IS THA SHIT


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

JAAA!!!! Och OMGGG!!! Tom is VERKLIGEN the shiiit asså!!!!!!!!!!! Vackrare/snyggare fårman fasiken ta och leta efter!!!!!

2010-05-23 @ 13:44:31
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0