Sticker till Maakie

Jätte härligt väder har det varit ute idag, så jag hoppas ni har hunnit njuta! Nu däremot vet jag inte riktigt vad som hänt solen försvann och himlen är full med tråkiga och gråa moln, får hoppas det försvinner!

Har hunnit med jätte mycket idag! Efter allt plugg tog ja en promenad i solen med Olle, han blir alltid lika glad när han får komma ut. Sen har jag hjälpt pappa med lite grejer så jag tjänade 100:-. Har lagat mat två gånger till familjen. Fixat med tvätt, hängt och satt på en ny. Diskat all disk, och plockat ur diskmaskinen. Nu kommer jag nog göra mamma glad! Älskar att göra henne glad, haha.

Nu ska jag sticka ut till bussen och åka ner till min man! Får se vad vi hittar på för något roligt. Ha det bra! :)


Jävligt het brud på Birka Paradise som jag och Mackes familj åkte på i början av April ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0