Tisdaag

Hallå där ute!

Kom alldeles nyss innanför dörren kan man säga. Har gymmat en timme efter skolan, sköööönt. Så nu ligger jag i sängen och väntar på att duschen ska bli ledig så att jag kan hoppa in i den. Är alldeles svettig!! Var fan hur varmt som helst ute när jag skulle gå till bussen, trodde ja skulle dö. Tyvärr känns de som det är åska i luften. Hatar åskan så in i helvete. Men en sak är bra med den, åska = sommar! (L)

Marcus kommer nog till mig ikväll, myspys! Och imorgon ska ja ner till Villan och träffa Hanna & company för att snacka om eventuellt jobb på helgerna fram över och hur det kommer se ut i sommar med mera. Hoppas de blir bra, men det tror jag tamig fasen. Längtar så mycket efter sommarlovet nu!! Men nu ska ja smita in i duschen eftersom min bror ändå inte verkar göra det ;) Simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0