Tråkig måndag

Heeeeeeej!

Jag kom hem för en stund sen och ligger i sängen just nu och tar det lite lugnt. Är sur för att det fina vädret försvann. Så typiskt Sverige. Vill ha sol sol sol och det var ju så skönt på förmiddagen. Hoppas verkligen den kommer tillbaka snart. För övrigt har det varit en seg dag, som alla måndagar. Jessica och jag drog till Stallis efter engelska b lektionen och snacka. Höll på att missa bussen, riktigt roligt. Fick springa som idioter i ös regnet, haha :) Nu hoppas jag att pannkakorna snart ära klara är så jäkla hungrig asså.

Imorgon har jag min första körlektion så jag ska plugga lite teori också som ja skulle se till att ha läst tills första lektionen. Sen ska ja göra klart mina gramatik övningar i engelska b. Vi har ett fett prov nästa måndag, det är skit mycket att plugga på. Hur många ord som helst!!! Så måste ta tag i det redan nu. Börjar med lite gramatik och sparar det jobbigaste....ORDEN! haha

Nu ska ja sluta bluddra och plocka fram körkorts boken. PUSSSS


het bild från i fredags då de förövrigt vann best live act på comet galan i oberhausen.
dör på tom, men det vet ni redan. stackars stackars stackars er som aldrig får vara
med om det där magiska som finns i tokio hotel :)


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

jaa!! :D det är seriöt verkligen synd om dom som inte fattar TH!! Asså tänk vad mycket dom går miste om!! men då fårfasiken skylla sej själva, hehe;)

har du msn lr nåt föresten?? :D

2010-05-24 @ 20:15:23
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: LINNÉA

guud ja...asså jag blir galen påden där jävla Tom Kaulitz...vad vill han mej!?!?!?!Fattar han inte vad han gööööör!!! Han förtjänar nästan en stor fet smäll i fejjan bara för att han är så sjukt snygg..:)hehe

2010-05-25 @ 09:51:09
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0