Underbar dag!

Tjaaaaaaaaaaaa!

Kom hem ifrån en hel dag ute i solen med mina tjejor plus Benny ;) Det har varit kanon väder hela dagen och hur varmt som helst. Så efter skolan bestämde vi oss för att dra och bada och Benny skjutsade oss och följde med. Jätte mysigt! Nu har även jag tagit första doppet.

Nu ska vi alldeles strax äta och sen ska jag plocka iordning lite på mitt rum som är stökigt med kläder överallt. Imorgon börjar jag 10 sen har jag en lektion oså slutar jag. Jävligt slappt! Så de bli gymmet efter sen på kvällen är det partajjjjj! Är peppppp även att ja ska jobba frulle på lördag. Får kravla mig upp på något vis ;) Hörs kanske senare. PUSSHEJ

(Var hemma hos Sofia idag och hon har världens sötaste kanin ungar som ni ser på bilderna!!! Ville bara ta med mig alla hem :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0