min helg!

har satt bloggen åt sidan under denna helgen. för jag har känt att jag inte riktigt haft tid att skriva. har varit fullt upp hela helgen, men fytusan så roligt jag haft. tänkte dela med mig av mina upplevelser under helgen!

Fredag/Valborg
firade valborg med mina bästa vänner, blev grillat utanför emilias lägenhet med jätte trevligt sällskap. vid tio tiden rörde vi oss mot parken på vingliga ben, lyssnade på unplugged. riktigt flopp att nästan inget folk var där. var annat på min högstadie tid, då drog liksom alla dit. men dagens högstadie elever måste vara väldigt tråkiga ;) lyssnade hur som på dom, och så avsluta vi kvällen nere vid bysjön framför maj brasan innan jag och marcus stack hem och sov :)

valborg bilder från min mobil kamera:











Lördag/1 Maj
vaknade hos marcus skapligt och vid elva tiden kom mamma, pappa och fredrik och hämtade mig. sedan stack vi ner till kaggebo för lite fix inför sommaren. vi kratta, bäddade och sånt. fredrik och ja tog oss även en sväng ner till havet på cyklarna, SOMMARKÄNSLOR! nu är det inte långt kvar.

satt på bårbryggan, två bilder från det:



mamma och pappa släppte av mig i åtvid hos macke på hemvägen framåt kvällen. jag slängde mig in i duschen när jag kom till honom för sedan bar det av till kalles stuga som låg mitt ute på en liten översvämmad ö i sjön antvarden som ligger om man åker mot överum. jätte mysig stuga! vi grillade och sedan låg vi framför den öppna spisen hela kvällen och lyssnade på när johan & marcus sjöng och spelade gitarr! jätte mysigt :D



Söndag/2 Maj
vaknade upp i stugan ganska tidigt av den morgon pigga johan. solen sken och himlen var klar blå, underbart! låg och drog oss ett bra tag. sen började vi städa och vid halv ett tiden kom vi iväg från stugan och ön. härligt dygn där! följde med marcus hem ett tag innan ja tog bussen hem. när jag kom hem vid halv fem började jag städa mitt förråd jag har i väggen i mitt rum. har nästan aldrig städat där. och guuuud vad mycket skit ja hade. hittade massa roliga kort och grejer man skrivit när man var mindre. hitta två papper jessi gjort till mig innan hon flyttade till öland igen. måste nästan scana in dom och lägga upp här, så gulliga :') vid halv 9 var jag klar med mitt förråd och ett till förråd vi har massa gamla leksaker i. så det tog lite mera än 4 timmar. skönt att ha det gjort hur som. när det var klart övningskörde jag ner och hämtade macke för han ville sova hos mig. sen kollade vi tv och käka ostbågar och chips resten av kvällen :'D

bilder från söndagen vid kalles stuga innan vi drog:





mitt stökiga rum när jag rensade:



idag vaknade jag och marcus vid elva och då vare bara att gå upp. för klockan 1 skulle jag vara uppvärmd och klar på hälsofabriken för att träffa ulla. så vid tog en buss ner strax efter 12 och så drog jag dit och tränade och träffade ulla. gick bra och nu har jag ont i benen...precis som man ska ha. drog och köpte hårfärg och elvital schampoo + balsam som tydligen ska vara bra mot torrt och skadat hår. så nu ska jag slinga håret lite mera. fick spontan ryck att göra lite mera ljusa slingor! vill ju vara lite ljusar än vad jag är nu i sommar. så nu tänkte ja fixa med det!

ni får se resultat senare ikväll. sen kommer ett tokio hotel inlägg också med bilder från malaysia konserten som var i lördags! oooh yes. vi hörs hörreni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0