Wiiiiihhhhooooooo

Fan vad glad jag är just nu!! Jessica och jag har pratat om att dra upp till Sthlm på praktik nästa vår, alltså sista pratik perioden i 3:an. Jag älskar Stockholm, och allt som har med den staden att göra. Jag vet inte vad det är, men den är bara så jävla lockande. Där det händer liksom. Medan andra ungdomar drömmer om att få flytta och bo i New york när de blir äldre vill jag till Stockholm. Ett bra sätt att få in en fot på någon arbets plats där uppe är kanske bland annat genom praktik, så varför inte dra dit liksom? Jag har kontakter innom hotell branchen uppe i Stockholm så att fixa en praktik plats där är troligen inga problem, och på ett hotell är ju exakt där vi vill vara. Vårat ända problem har varit vart fan vi ska bo?

Nu berätta mamma när vi låg nere i soffan att hon eventuellt har fixat ett boende åt oss uppe i Stockholm. Kanske inte just i det centrala Stockholm, men i Solna. Jag bryr mig inte om det ligger i Solna, jag kan åka tunnelbana-buss-tåg eller vad fan jag nu behöver åka, bara det är lite närmre än att behöva pendla ifrån åtvidaberg. Vilket Solna verkligen är!! JIIIIIHU. Mamma ska ringa och kolla med killen som skulle hyra ut isf i veckan och imorgon ska mamma och ja prata med Lotta (en vän som jobbar inom hotell branchen i Sthlm) angående praktik plats! Man ska vara ute i god tid!

Skulle vara så jävla grymt om vi kunde komma iväg. Helt underbart! Jessica och jag ensamma uppe i Stockholm i 4 veckor. Hur crazy skulle inte det bli? SJUKT CRAZY. Jag håller tummen (flera tummar ska tydligen ge otur!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0