Älskade fredag!

Fyfan för vädret vi har fått idag, hatar det! Hej föresten. Ligger i sängen och slappar och det är väl vad jag planerat denna fredag. Riktigt jävla skönt faktiskt! Ska titta idol och slappa framför tvn. Sen ska jag ta en fet sovmorgon imorgon, looovely.

Jobbade lunch mitt i ruschen, gick bra! Missade dock vinprovning på vinkunskapen, men han vara med en stund. Gick nämligen ner till skolan vid kvart över två och skrev prov i barteknik som gick sjukt bra. Maxade igen, enda personen i klassen som med vinkunskaps provet. Så jävla grymt! Sen satte jag ett MVG på vinarbetet så känner mig sjukt nöjd. Mamma kommer hem om en stund med en ny byrå till mig, en svart skit snygg. Så ska förbreda med kläderna lite och sen ska jag leta efter en säng ja vill ha, ska nämligen få en ny säng i julklapp :D Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0