Bloggkul

Tio första
Första bästa kompis: Malin & Sofie var mina barndoms bästavänner sen även Ida :)
Första bil: har ingen egen, men första bil att köra var pappas skoda :)
Första kärlek: kan inte förneka att jag inte var kär i mp när vi va tsm i 7:an, var fan crazy in love, så mp!
Första husdjur: Våren misse Jocke! ♥
Första semester: Haha, att åka till min sommarstuga med familjen var väl en semester, så antar det! :]
Första jobb: På tannefors slussar. Men de va inte så seriöst, så måste säga Villan där jag är nu!
Första köpta skiva: Kommer verkligen inte ihåg, men kan ha varit Britney kanske?
Första riktiga kärlek: Riktiga kärlek, som var seriöst var Marcus. Inget av de innan höll mer än tre månader.
Första piercing: Har aldrig haft piercing mera än öronen. Sen tagit själv i läppen en gång, men tog ut på dirren!
Första konsert: Hm. Såg Per Gessle i tylösand när jag var liten. Men fattade typ inget då. Annars Lasse.W :]


Nio senaste
:
Senaste alkoholdrycken: Vitt vin i fredags kväll, mums! ♥
Senaste bilfärd: Igår med älskling när vi åkte till honom.
Senaste filmen du såg: Beck - advokaten! Det gick på tv igår :)
Senaste ringda telefonsamtal: Till pappa förut
Senaste bubbelbadet: Hos Emilia i våras?
Senaste spelade cd: Hm, Erik Grönwall eller Humanoid city live
Senaste kyss: Igår kväll innan Marcus och ja somna nog.
Senaste gången du grät: Eh, i fredags. När Jay ägde Lule arena vart ja tårögd, så kanske inte böla liksom.
Senaste måltiden: Frulle, sen har ja ätit två knäckemackor och väntar på maten nu.


Åtta har du nånsin
:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej, haha
Blivit arresterad: Nix! Sooooo not my style som Dessie hade sagt...
Blivit kär vid första ögonkastet: Tror inte på sånt, då blir man ju kär i ett utsendé?
Fastnat med blicken i någons urringning?: Haha, ooohja!
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Neh, de tror ja då inte.
Haft ett one night stand: Haha, nej tror fan inte det!
Busringt till någon: Ja, men ja suger på de. Börjar alltid garva ;D


Sju saker du har på dig
:

1. Jogging byxor
2. Linne
3. Munk tröja
4. BH
5. Trosor
6. Svarta strumpor
7. Silver armband


Sex saker du gjort idag
:
1. Plattat håret
2. Ätit
3. Åkt buss
4. Suttit vid datorn
5. Gjort min drink lista till bartekniken
6. Lagat mat


Fem favoritsaker utan rangordning
:
1. Mobilen
2. Datorn
3. Bil
4. Sängen
5. Tvn


Fyra personer du kan berätta allt för
:
Allt & allt. Vet inte om jag berättar allt för någon. Men det mesta, Marcus, Jessica, Viktoria, Lillebror & mamma & pappa? :]


Tre val
:
Blått eller rött? Rött! Älskar rött
Sommar eller vinter? Gillar vinter, om de är mycket snö och minus(som de ska va). Hög mysfaktor. Och sommaren älskar jag när de är klarblå himmel och varmt. Så säger nog båda på olika sätt :]
Choklad eller chips? Chips!


Två saker att göra innan du dör:
1. Åka till Thailand (snart fixat)
2. Knullat Tom Kaulitz! Nej skoja, men kramat hela Tokio hotel va? :)


En sak du ångrar
:
Alla ångrar väl något i livet såklart. Ångrar att jag tappat kontakten med endel. Ångrar vissa saker jag säger och gör, är efterklok ni vet. Finns alltid grejer jag kan komma på. Dock finns de inget STORT som ja ångrar. Mest små saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0