Fixar och trixar

Gjort mig redo för att sova nu. Men för det har jag inga planer på att göra de än på ett tag. Alldeles för tidigt och känner mig jätte pigg. Senaste halv timmen har jag hållt på att styra med min vägg och mina bilder. Dom har en tendens att bli "slappa" när dom hängt ett tag så då måste jag liksom "strama åt dom". Sen har jag tagit bort en av mina större affisher på Th som var större och satt upp en ny på Bill och Tom och en tidningsartikel som legat under min fotölj jätte länge och dammat, vilket känns trist asså ;) Men nu så!

Jag hoppas att mamma och pappa kan ta fungrarna ur röven och fixa min garderob jag ska få med, längtar! Ska sätta upp en rundstav i ett av våra förråd som bara vi slänger in skräp i och så kan ja hänga massa kläder där, så de kommer nästan bli som en "walk in closet" FETT JU! Längtar, ska tjata. Men nu ska ja hitta ngt kul att kolla på, film eller ngt skoj program man missat på kanal 5, kanske Pensionärs jävlar eller vad det heter :D



Imorgon ska detta jävla bandet vinna Best world stage perfomance på EMA!!!! ska ska ska. Nu måste jag in och rösta lite till bara för det :] ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0