Godmorgon

Vaknade för en liten stund sen. Var så himla trött igår så riktigt skönt att sova ut. Har tänkt på Fia & Emilia sen ja vakna med och hoppas de gått bra för dom. De borde vara framme snart! När jag tänker på de längtar jag till Thailand ännu mera. Sen inser jag att de faktiskt inte är långr kvart. 2,5 vecka bara. Längtar efter värmen, bli brun, bada, sena kvällar, shopping, allt! Tur att tiden går så fort. Men sen när vi väl är där får de gärna gå långsamt! haha

Nu ska ja springa ner och äta frulle. Idag ska mamma och pappa ha lite kalas här, så massa folk kommer ikväll. Ja ska nog va med en stund, sen kolla om Marcus kanske kan hämta mig :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0