Godmorgon

Sitter här lite halvt ny vaken sisådär. Gick upp för en halv timme sen kanske och käkade lite frulle! Nu har jag gjort mina morgon rutiner, tvättat fejan, smörjt fejan, kammat hårt, klätt på mig och borstat tänderna. Ska snart ge mig ut i det fina vädret, strålande sol ute ju! Sen under dagen ska ja försöka ta tag i min överfulla garderob som jag skrev om igår. Kan iaf tömma ett skåp själv, sen får pappa hjälpa till med förrådet ja ska få en rundstav att hänga kläderna på när han har tid :] Får se om jag åker ner till Älskling ikväll, det är ju EMA så ja kommer inte vara så roligt umgänge ikväll känns de som, så sover kanske hos honom imorgon ist :] ♥

Sen en grej till innan jag drar! Gattis min kära svärmor Anna som fyller 41 idag. Hoppas du får en jätte härlig dag, det är du värd. Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0