Hej mitt vinter land!

Hallå där i vinter vädret!

Idag måste vi ju ha Sveriges bästa fina underbaraste väder man kan få. Skämt åsido. HEMSKT ÄR DET! Jag älskar snö och kallt. Men jag HATAR snö/blask. Fyfan i helvete! Lyckades köra bilen hem idag efter skolan iaf. Satt på helt spänn, men det gick bra även att det var snor halt ute! Nu tänker jag inte sätta min fot utanför dörren mera. Sen hålla tummarna att snön är borta imorgon. För tidigt med snö nu, runt lucia är okej, men inte okej nu!

Ska spela Sims och ha de skönt i soffan! Imorgon ska vi till Åbro bryggeri i Vimmerby och om ja hinner och sådär ska jag följa med Villan på julbord efter det. Japp, ni hörde rätt. Julbord! hehe.

Hörs senare :] ♥


Utanför vårat köksfönster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0