Hiss till Eminem, sen godnatt!

Har haft en jätte skön kväll med mamma och pappa. Lagade god wook-gryta och sen bara slappat framför Idol och sådär! Men nu är jag så galet trött att mina ögon knappt håller sig uppe.

Tänkte bara passa på att göra ngt jag inte gjort på länge, "Hissa" något, faktiskt en person! Har tänkt göra de flera dagar, men glömt bort. Så ni får min Hiss nu innan ja somnar som avslut på denna dag :]

EMINEM!
Hiphop kungen. Asså han är så himla duktig på allt han gör. Han lyckas alltid göra sköna låtar med betydelsefulla texter och skönt gung. Sen är han ju snygg som ett as med, ingen nackdel! Han har liksom alltid funnits där. Man har vetat vem Eminem är sedan man började fatta vad musik är känns de som. Lite som med Simple plan, Good charlotte, Britney Spears och sen....Eminem. Sån musik och såna artister som alltid funnits med och som man alltid lyssnat på. Vart så glad när Eminem vann pris på EMA i söndags, han var så jävla värd det!! KUNG :]


så jävla snygg

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0