Home sweet home

Jag sitter i köket och slappar för tillfället. Har varit hemma i någon timme. Skulle försöka få tag på Lotta som förhoppningsvis kommer fixa praktik plats åt mig och Jessica i Stockholm i vår. Men jag hitta inte hennes nummer och hennes mamma som bor typ granne med oss var inte hemma när jag ringde. Så får prova ikväll istället.

Gick bra på Villan. Slött i början men sen kom allt folk på en gång så vi sprang som idioter allihopa! Nu ska ja spela sims, neard! Sen slappa hela kvällen. Imorgon ska vi på studiebesök på slakteri, haha! Fresh asså. Hoppas inte man måste se massa döda kor hängs överallt. Då kommer ju matlusten försvinna ett tag framöver. Åker tio, så får sovmöra imorgon med. Wonderbar! Hörs sen :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0