Kväll!

Har slappat hela dagen och pluggat på bartekniken som en tok. Svårt att komma ihåg alla olika centiliter och sodor av olika slag som är i alla drinkar. Dock tror jag inte det är de viktigaste, utan mera basspriterna! Det ska nog gå bra, imorgon kör jag slut spurten efter skolan :]

Har precis duchat och sådär och sitter alldeles ren här nu och väntar på att min grabb ska komma och hämta mig, guh så soft att han har körkort nu! :'] haha! Sover hos han inatt, så fick de bli lite spontant, men de gillar jag när det är ibland! Nu kommer han nog strax, så ska ringa mamma och berätta att ja åker till Marcus så hon vet, hon jobbar sent idag, hehe! Hörs nog imorgon, ska mysa med Marcus ikväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0