Måndag 15 november!

Godmorgon :]

Åh inatt hade jag en sån fantastisk dröm om Thailand. Drömde att vi låg i den vita stranden och solade och ja var så solbränd att de sved och hettade på hela kroppen. Fan fan fan vad jag längtar nu. Och all min skol-lust försvann. Vill bara ha helg igen, men idag är de bara måndag. Fyvale! Hoppas veckan går snabbt.

Ligger i Marcus säng och vaknade för lite mindre än en halv timme sen. Min klocka har inte ens ringt än så jag har verkligen inte brottom. Ska slöa här en stund till sen ska ja gå upp och fixa mig och äta en lååång frulle. Är jätte hungrig redan nu. Slutar fyra idag! Hörs nog sen :]

Ps. Idag är det hmm......27 månader mellan mig och Maakie. Nu börjar de nästan bli svårt att hållaräkningen, haha! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0