Morgon!

Godmorgon!

Sitter i soffan och äter frukost, mackor och kaffe! Kollar på Nyhetsmorgon också av någon anledning, hehe. Har sovit lite dåligt inatt, eller jag kunde i sova. Skit jobbigt! Tror jag fick en släng av resfeber igår kväll. Har alltid varit flygrädd och igår när jag låg där i sängen började jag hetsa som fan. Innan har ja bara tänkt "äh, de kommer gå bra och de är långt kvar" men igår slog de mig att de faktiskt inte är det. Och tänk om de händer ngt. Jag vill ju inte dö. Lyckades få stopp på dom tankarna iaf och somnade runt 1...

Nu ska ja äta upp mina mackor, sen ska jag hämta Jessica och vidare mot Åtvid. Sen vidare till Norsholm! Hörs i eftermiddag. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0