Onsdag kväll

Sitter här med hårfärg i håret! Blir samma som jag hade innan, den var så jäkla urtvättad. Ska snart skölja ur färgen :] Har varit en lugnare lunch idag på jobbet. Vilket var jäkligt skönt! Nu ska jag snart packa väskan och fixa käk innan jag ska ta bussen ner till min fina kille :] Ska bli möjs, men känner att ja kommer nog slockna tidigt ikväll. Känner mig helt död, sov jätte dåligt inatt, vet inte varför. Vaknade flera gånger och hade läskiga drömmar!
Idag är det 5 veckor kvar till vi åker till Thailand, ååååh så jag längtar! Kommer gå gör fort. På lördag ska jag in till stan och se om jag kan hitta 2 enkla sommar klänningar bland alla stickade tröjor och halsdukar ;) Sen ska ja även försöka hitta en snygg bikini, framförallt överdel. Sen ett par boots! :] Blir nog kalas!

Nu ska ja se vad ja kan hitta på för käk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0