Skjut mig

Är hos Marcus nu! Har varit det sen halv fyra eller något. Jag har fortfarande huvudvärk och har konstaterat att jag troligen har fått sån där jävla huvudvärk som inte släpper på tre dagar och inget hjälper. Får så ibland och det är hemskt!! Blir så jävla irriterad när man verkligen försöker få den att släppa, men den vägrar samarbeta. Jag sover, jag dricker vatten, jag dricker kaffe, jag knaprar i min huvudvärkstabletter, jag masserar min tinningar INGET FUNKAR. Då sjunker humöret i botten...

Imorgon börjar en ny lång skolvecka med. Den sista innan massa roligheter. Men jag känner mig så jävla opepp. Skulle bara vilja gräva ner mig till den 8e december. Denna helg har varit konstigt, har mått dåligt och varit slö. Hoppas de har med min förkylning och göra och att de kan gå över fort. Så vill ja gärna få lite pepp så ja står ut dessa 2,5 veckor som är kvar....

Säger godnatt for so long! Sovmorgon till tolv imorgon, sen en helvetes måndag. Hatar måndagar...


ledsen josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0