Spel-nörd

Har legat och spelat Sims hundra år så mina ögon känns typ fyrkantiga. Men det är ju så kul när man kommer igång, NEARD! Det har även varit ström avbrott här från och till sen klocka 5 eller ngt. Men pappa satte på vårat elverk som vi har så nu vet jag inte om de är "riktiga" elen som är på eller den, haha! Rätt skönt med det hur som helst.

Imorgon måste jag ta bussen till skolan bara för de är så bajsigt väder ute. Mamma är lika rädd om sin bil som om sina familjemedlemar typ, hehe! Men ja kan väl förstå henne :] Skriver kanske innan ja somnar för nu ska vi fixa med min garderob innan ja ska spela lite till och kolla ifatt på Paradise. ♥


Idag längtar man en aning till detta, 40 grader och sol, ah rätt fint! Om en månad hänger ja nog på playan!!!

Kommentarer
Postat av: MLI

haha jaadå :D ha det bra här hemma!<3

2010-11-09 @ 22:48:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0