Städ-ryck?

Kan ni också få brutala städ-ryck ibland? Det får iaf jag. Ibland, inte ofta, men det händer så får ja feta städ ryck. Jag bestämmer mig för att städa, och så städar jag som en idiot, överallt så de blir skinande rent. Sånt ryck fick jag idag. Så nu tror jag inte mitt rum har ett enda damm korn kvar. Moppa till och med golvet, vilket behövdes! Det har jag inte gjort på evigheter! Så nu lucktar de fresch :] Ren bäddad säng med me siden lakan, så underbart ♥

Nu har ja krupit ner i sängen och ska titta på Paradise jag missa idag sen ngn mera serie på kanal 5. Vet inte vad än bara, men de ska ja nog kunna klura ut. Så säger godnatt nu! Hörs imorgon :)



Så mysigt med julstjärnan! Ni skulle sätt så vidrigt dammig fönster brädan var, fyfan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0