We all love Summer ♥

Fan vad man längtar tillbaka till sommaren när det är sånt väder ute som vi har fått idag. Slask, regn, kallt, gegga osv. Svensk sommar är då ändå ngt speciellt? Sommaren 2010 var grym! Nästan lika grym som Sommaren 08. Helt klart bland mina bästa somrar. Midommar, Vis, all värme och sol, Kaggebo med brudarna, Kaggebo med familjen, åka båt, sena kvällar utan att frysa och allt sånt underbart som vi fick årets sommar. Jag hoppas att 2011as sommar blir lika grym. Det måste den bli. Strålande sol på våran student och jag lovar att jag kommer få den bästa man kan tänka sig. Älskar sommaren. Även om ja alltid gillat vinter och snö, tycker det är skit mysigt och älskar att åka till fjällen. Dessvärre blir det troligen inte ngt sånt iår....men ska inte gnälla. Får Thailand ist.

16 dagar kvar ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0