Bakis-dag

Hej på er! Dåligt med bloggning idag, men jag har varit hos Marcus hela dagen och varit så stört bakis. Vi vaknade vid halv tolv och jag gick upp och kissade, sen har jag legat i hans säng och halv sovit hela dagen. Vid tre tiden tvingade jag upp mig själv till duschen och kände mig lite piggare! Men vi la oss igen och tittade på film. Har varit ganska skönt med en sån här dag trots omständigheterna.

Hade en kul kväll igår iaf, förfestade hos Emilia och sen gick till Gruvan och dansade! KUL! Ikväll ska jag plocka ordning på mitt rum, har saker överallt. Framförallt kläder. Men först ska jag äta fläskpannkaka jag gjort. Den är klar strax. Är svin hungrig för jag har inte klarat av att äta ngt idag pga baksmällan. Sovmorgon till 12 imorgon, skööööööööööööööööönt



orkar inte lägga in alla bilder här, kolla min facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0