Bästa flickvännen ever!

Måste vara typ jordens bästa flickvän!! Kom till älskling kanske en timme sen och jag har städat hela hans rum nu. Såg ut som en svinstia rent ut sagt så jag fick städryck. Nu ligger jag i hans ny städade rum och har precis nött in de sista till provet imorgon, tror de kommer gå skit bra. Små pulade även med mitt vinarbete som ska in imorgon med förut så nu är jag skit nöjd!

Förhoppningsvis kommer Maakie snart så vi kan ha de lite mys och så han kan bli lite glad och överraskad! Han har gitarr lektioner till 8 så han borde komma snart :) ♥



Kommentarer
Postat av: anki

Hej idag fyller jag år å ska försöka slå paows rekord i grattis kommentarer :) hoppas du vill vara med :) kram anki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0