Härligt höst väder!

Kom precis innanför dörren. Jäkligt fint väder ute idag, härligt höst väder och jag är på jätte bra humör! Älskar när man är det och allt känns lätt som en plätt! Jag ska strax dra på mig jogging overallen och löp skorna och ge mig ut och springa några kilometer. Passar utmärkt i detta väder! Skrev ju förra veckan att jag skulle motionera varje dag måndag till torsdag den veckan. Och ja gjorde det som ni märkte. Ska fortsätta lika denna vecka tänkte jag. Men idag skippar jag powerwalken och springer istället, är det inte för skönt? :)

Sen blir de plugg och så får vi se vad som händer! Vi hörs sen, ni ska få min slappa outfit bild från idag när jag kommer tillbaka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0