Hemma från jobbet!

Kom hem från jobbet för en halv timme sen kanske. Hyffsat lugn kväll, men kul ändå! Snackade med självaste Jessica Andersson eftersom hon skulle bo på Villan :) Coolt. Jäkligt skönt att vara hemma nu. Har ont i fötterna. Kan tyvärr inte lägga mig än för jag har lovat mamma och pappa att vara fyllechaffis och hämta dom i åtvid ikväll för dom är på en stor fest som är där ikväll. Tror halva åtvidabergs befolkning är där!
Men jag kollar Paradise hotel maraton och hoppas hon ringer snart så ja inte somnar :] . Hoppas Macke ringer upp snart med, han hade inte tid att prata när jag ringde, han satt och söp med Adept och var helt extas! Haha.

Men men, ska kolla vidare och försöka hålla mig vaken :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0