Home!

Kom hem alldeles nyss, men är inte så jäkla blogg sugen. Har bland annat glömt kamera sladden i Svanskog så jag får den imorgon av Fia, så kan ändå inte visa några bilder bilket känns dött. Men ni får dom imorgon. Hur som helst, igår förfesta vi hos Jocke igen, sen drog vi till Åmål och HC och festa på lite till. Däckade i sängen hemma hos Jocke igen vid halv 2-2 kanske efter massa fyllekäk, MUMS!

Imorse vaknade vi vid 9, förvånansvärt pigga. Vi packa,gjorde oss iorsning och åt frukost. Sedan åkte vi där ifrån vid elva. Har bara stannat två gånger, på donken i kristinehamn och pisse paus i laxå. Nu ska jag äta, sen ska jag fan ner till Marcus, saknar ihjäl mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0