Kenza & Tyra show

Antar att dom flesta tjejer i min egna ålder tittar på Kenza & Tyra show? Så jag tänkte höra med er vad ni tycker om deras show såhär när det gått 3 avsnitt? Vad tycker ni?

Jag personligen hade jävligt höga förväntingar på det. Älskar Kenza, tycker hon verkar vara en genom go tjej. Tyra lika så. Och dom två tillsammans känns som handen i handsken. Dom är lika knäppa båda två. Men till programet, jag tycker faktiskt att det har uppfyllt mina förväntingar som jag hade. Kollade på Bella & Tyra show innan, men måste säga att detta är så jäkla mycket bättre. Kenza och Tyra är galna vilket gör allt mycket roligare. Man vet liksom aldrig vad dom ska hitta på för roligheter. Så tummarna opp för showen från min sida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0