Kul kväll igår!

Kom hem för en liten stund sen. Fick skjuts av Sabbie och hennes mamma :] Jätte snällt! Igår va vi på Grease och de var skit bra, Sebastian är så stört sexig!! Vid halv elva var de slut och då drog vi direkt till Halloween festen. Hade skit skoj, bortsätt från att min pojkvän var helt odrägligt full och pinsam. Sprang omkring utan kläder och med sönder rivna kalsonger, haha! Vid halv tre kanske så fick jag Marcus och Sabbie skjuts hem till Macke. Sabbie hade ingenstans att sova så hon fick sova med oss, haha :)

Imorse vakna vi rätt tidigt, kanske vid 9. Men låg och drog oss till halv elva. Så kom Kalle och käka frukost med oss. Sen drog vi neråt. Jag och Sabbie stack hem till Kalle och snacka skit och Kalle och Marcus gick och städa repan. Nu ska ja va hemma till fem, då ska ja ner och jobba ett par timmar. Sen ska jag även va fylle taxi åt min mor och fat inatt, hej och ho. Känns som ja kommer var DÖD när jag äntligen kommer få sova ikväll ;) Hörs nog sen! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0