kul med bdb lista!

en person..
som du älskar av hela ditt hjärta: Finns så många, men Jessica Paulson, min syster fan.
som du litar på till hundra procent: Marcus Johansson
som du kan snacka med om allt: Viktoria Ahlström
som du tycker är söt: Mamma!
som du tycker har vackert hår: Kenza
som är din allra bästa vän: Julia Tember, Jessica Paulson, Viktoria Ahlström, Emilia Knutsson, Sofia Finér
som du tycker är omtänksam: Emilia Knutsson
som du har ett fint minne med: Jessica Paulson (en viss dag.....)
som du saknar: Vilma!!
som du aldrig har träffat: David Beckham
som du ska träffa idag: Min familj
som du träffade igår: Klassen och familjen haha
en sak..
som du önskar dig: att få se tokio hotel snart igen!!
som du inte kan leva utan: vännerna
som är det bästa du vet: att va med mina vänner och Marcus
som du fick förra julen: Hm, min dator ♥
som du minns från din barndom: Alla lov och helger med mina kusiner Johan & Vickan
som du fick när du var liten: Ett gosedjur som heter Helge som ja fortfarande har kvar
som du delar med någon annan: kärlek till th tsm med Jessica.
avsluta meningen..
jag älskar... marcus
jag hatar... att se någon nära olycklig
jag kommer ihåg när... tokio hotel stod framför mina egna ögon
jag tycker att... mina vänner är lite för bra
jag går på... drogor....näh
jag saknar... 4 mars
jag ska... snart äta
jag vill... ha 8 december och thailand foooort
jag har... motionerat idag
jag kan... vissla...
fem sanningar om dig själv..
- jag är en jävligt glad prick...för de mesta
- jag är en sucker för dokusåpor you know, haha
- tycker skolan är helt ok och skulle gärna vänta med studenten några år, haha! Eller ta studenten men sen fortsätta skolan iaf
- Jag måste få vara ensam ibland utan att ha ngn nära mig och bara bry mig om mig själv, annars blir jag galen
- Jag saknar att spela fotboll och hoppas ja kan börja igen nästa säsong, frågan är bara vart man ska spela?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0