Måndag 4 oktober

Sitter i våran soffa och diggar musik, har kopplat in datorn till våra stereo högtalare så diggar på riktigt ordentligt. Taio Cruz just nu, börjar tagga inför festandet i helgen redan nu!! Hur som helst kom jag hem nyss typ. Haft en slö dag i skolan, sovmorgon till tolv sen svenska, projekt och sen egentligen engelska men Jessica och jag orkade inte. Förlåt mig! Haha. Ikväll ska ja inte göra ett skit, hade egentligen tänkt dra ut och springa. Men vi får se, ska gymma imorgon så kanske vilar knät lite.

Imorgon ska ja och Jessica till Villan och servera där ist för köklektionen, för våran lärare ska på kurs. Men blir bara mellan 10 och 12-30 typ. Sen ska vi ha projekt på egen hand, men vi får väl se hur de går. Efter de måste jag packa!! På onsdag drar vi upp till Värmland och rent ut sagt öser!!!!! :D


'
Myser i världens skönaste och snyggaste tröja just nu!!
Kommer så väl ihåg när jag och Jessica beställde den, haha. Kärlek asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0