Måndag kväll

Sitter i köket och håller på att laga potatis och purjolök soppa. Älskar de! Nu menar ja hemmagjord, inte sån på påse. Den är snart klar, jag är vrålhungrig så de ska bli sjukt gott. Efter skolan tog jag mig en lång powerwalk med intervaler i varje uppförsbacke, jag spurtade som ett as. Så var heeelt slut när jag kom hem, skönt! Ska som sagt träna flitigt denna vecka och förhoppningsvis bli motiverad att fortsätta att träna aktivt varje vecka där efter.
Så denna vecka hade ja tänkt såhär:
Måndag - Powerwalk + spurter
Tisdag - Gymma
Onsdag - Löpa
Torsdag - Gymma
Fredag -
Lördag -
Söndag - Löpa
Kan ändras om lite, men annars ska ja fan se till att träna dom dagarna denna vecka =)



Min kära bror och mamma åkte precis in till akuten för min bror har haft problem med magen sen i fredags. Hoppas inte de är ngt allvarligt och att dom kan komma hem snabbt och slipper sitta där hela kvällen ♥ love you broooh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0