Praktik...

Nu har släkten åkt hem och jag ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli fem i sju så ja kan dra till bussen och vidare till Maakie! :} Har precis packat väskan med lite kläder ja kan ha på praktiken imorgon. Det är såhär, dom veckor som vi åkert till Thailand är just under våran praktik period. Och om inte jag har alla mina veckor som ja ska ja praktik kan ja bli av med mitt MVG i servering bland annat och det är ngt jag verkligen inte vill!! Så då bestämde ja mig för att praktisera på Villan som jag var på förra hösten och som även är platsen som jag jobbat på hela sommaren och jobbar på nu på helgerna. Känner både Hanna & Tomas som har det väldigt väl så det kändes som de var lättare att ta praktiken där eftersom jag måste göra upp om speciella veckor. Så kände inte liksom för att ringa upp ngn annan arbetsplats. Så nu är det så att jag kommer göra min praktik detta höstlov, sen hinner jag med 1 vecka och 2 dagar innan vi drar och sen saknas det 1 vecka och 3 dagar som jag får försöka få ihop efter jul! Känns bra att Villan kunde hjälpa mig, dom är så goa!

Imorgon börjar jag nio och så slutar jag runt tre. Kvart över tre ska jag och Marcus familj vara på Vårdcentralen och vaccinera oss inför Thailands resa :) Men nu ska jag spela lite Mario och snacka med mamma innan ja ska åka, hörs


Kommentarer
Postat av: MLI

tack så mycket :D<3

2010-11-01 @ 09:21:13
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0