THAILAND, LÄNGTAR!

Längtar så brutalt till Thailand, de skulle behövas så innerligt nu. Åh, kan dessa 6 veckor flyga förbi? Gaaaah, come on!! Ligga på en vit strand, blått vatten, sol och troligen över 30 grader and no problems! Så jävla fint. Idag betalade jag resan, så nu är jag 11 000:- fattigare. Men troligen kommer de va sjukt värt pengarna. Nu är de bara vaccinationen kvar, blir nog nästa vecka!

Ska lägga mig och ringa Marcus och snacka skit, sen ska jag sova faktiskt. Älskar att sova, drömma sig bort i en annan värld och för min del är det sällan några mardrömmar, utan bara fina rosa fluffiga drömmar!







Mitt blivande hem om 6 veckor nere i Thailand, fyfan vad jag kommer trivas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0